۱۳۹۴ خرداد ۱۰, یکشنبه

کال سنتر

کال سنتر - مراکز تلفن (callcenter )

مرکز تلفن دستگاهی است که وظیفه ی مدیریت کلیه ی تماس های تلفنی را عهده دار می باشد .مراکز تلفن انواع گوناگونی دارند که از میان آن ها مراکز تلفن آی پی و مراکز دیجیتال توجه بیشتری را به خود جلب می کنن .برند های مختلفی از جمله پاناسونیک و زد تی ای در مراکز دیجیتال و سنگما و گرند ستریم در مراکز آی پی به فعالیت می پردازند .این مراکز در سازمان های بزرگ که تعداد خطوط شهری محدود و کاربران زیاد هستند قدرت خود را نشان می دهند و می توانند در هزینه و وقت کاربران مجموعه صرفه جویی قابل توجهی انجام دهند.مراکز تلفن می توانند به وسیله کارتهای اپشن که در شلف ها ی خودشان و یا برد اصلی نصب میگردد سناریو هایی مثل درب بازکن .وصل شدن به خط تولید کارخانه بی سیم های دکت پاسخگویی به وسیله کامپیوتر نصب به سرویس پیجینگ کارخانه و سیستم نظارت تصویری را در بر گیرد مرکز تلفن می تواند سرعت کارایی ارتباطات را سهل وساده می کند در یک سازمان بهره وری و راندمان با استفاده از مرکز تلفن با لاترمی رود.مرکز تماس مکانیست که  تماسهای تلفنی مشتریان و سایر تماسها به وسیله یک سازمان مورد پاسخگویی قرار می گیرند و عموما این فرآیند توسط پردازشهای کامپیوتری صورت می گیرد.  محبوبیت مراکز تماس در جوامع امروزی به طور فزاینده ای در حال افزایش است چرا که بسیاری از شرکتها به متمرکز نمودن خدمات و پشتیبانی مشتریان روی آورده اند. مراکز تماس کارمندان بسیاری را برای ارائه خدمات پشتیبانی و فروش استخدام می کنند.مراکز تماس قدرت پشتیبانی از تعداد قابل توجهی از تماس های همزمان، نمایش وضعیت آنها، مسیردهی هوشمند هر تماس به پاسخگوی واجد صلاحیت و ثبت جزییات دقیق تماس ها را دارا هستند و اغلب محیط های کار بزرگی هستند که در آن اپراتورها در حال تماس گرفتن یا دریافت تماس هستند. با توجه به حجم فعالیت های یک مرکز تماس، ممکن است تعداد کارمندان از تعدادی محدود تا صدها نفر متغیر باشد.بنابر نیازهای کمپانی مراکز تلفن امکان دریافت تماسها و یا برقراری تماس های خارجی را دارند. برخی از این مراکز بیشتر بر تماسهای ورودی تمرکز دارند مانند بانکی که شماره دسترسی رایگان را در اختیار مشتریان قرار می دهد. در این مورد اپراتورها می توانند موجودی حساب را به آنها بگویند یا به در خواست وام از طریق تلفن پاسخ دهند.سایر مراکز بر تماسهای خارجی تمرکز دارند مانند مراکز آمارگیری که در آن صورت اپراتورها برای پرسیدن پرسش های مربوط به موضوع آمارگیری، از طریق تلفن با مردم تماس می گیرند.
راه اندازی مر کز تلفن سانترال راه اندازی مرکز تلفن , راه اندازی مرکز تلفن تحت شبکه , مرکز تلفن سانترال , مرکز فروش تلفن سانترال, مرکز تلفن سانترال پاناسونیک, مرکز تلفن سانترال چیست, قیمت مرکز تلفن سانترال, مراکز تلفن سانترال پاناسونیک, مراکز تلفن سانترال, مرکز تلفن سانترال زیمنس, مرکز تلفن سانترال سامسونگ, مرکز تلفن سانترال, مرکز فروش تلفن سانترال, مرکز تلفن سانترال پاناسونیک, مرکز تلفن سانترال چیست, قیمت مرکز تلفن سانترال, مراکز تلفن سانترال پاناسونیک, مراکز تلفن سانترال, مرکز تلفن سانترال زیمنس, مرکز تلفن سانترال سامسونگ, مرکز تلفن سانترال پاناسونیک, مرکز تلفن سانترال چیست, مرکز تلفن سانترال زیمنس, مرکز تلفن سانترال سامسونگ, مرکز فروش تلفن سانترال, مرکز فروش تلفن سانترال پاناسونیک, قیمت مرکز تلفن سانترال

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر