۱۳۹۴ خرداد ۱۰, یکشنبه

پرده هوا

پرده هوا

پرده هوا چیست؟
امروزه یکی از دغدغه‌های جوامع صنعتی استفاده صحیح در مصرف انرژی است. وابستگی صنعت و تکنولوژی به انرژی باعث شد که انسان در حفظ و نگهداری انرژی تلاش نماید و از آن به نحو احسن استفاده نماید.
این سیستم برای جدا کردن دو فضای گرم و سرد از یکدیگر و همچنین جلوگیری از ورود حشرات، گرد و غبار در زمان باز شدن درب، دمیدن هوا با سرعت بالا را انجام می‌دهد.
پرده هوا یک انرژی جنبشی در هوا ایجاد می‌کند که موجب بوجود آمدن مقاومتی در برابر نفوذ هوا و ذرات ناخواسته می‌شود.
این دستگاه غالبا در بالای درب نصب می‌گردد و براساس محل نصب، ارتفاع، شدت باد محیطی در مدلها و اندازه های مختلف طراحی و ساخته می‌شوند.
بزرگترین مزیت استفاده از پرده هوا جلوگیری از اتلاف انرژی در نتیجه کم شدن هزینه‌ها می‌باشد. از دیگر مزیت‌ها می‌توان به جلوگیری از ورود گرد وغبار و خاک، حشرات موذی، دود ، بوهای نامطبوع، گاز و بخار هر نوع آلودگی محیطی از محل درب ها که به شکلی در روند تولید و حفظ شرایط کنترل شده آن ایجاد مزاحمت نماید. جلوگیری از ورود بادهای غالب فصلی به داخل سالن ها با وجود باز بودن درب ها، و کنترل انتشار بو و گرد و غبار و هر نوع آلودگی دیگر در کل فضای باز سالن تولید از طریق ایزوله کردن قسمت آلوده کننده

انواع پرده هوا
مدل اداری–تجاری و مدل صنعتی
از مزیت‌های مدلهای اداری – تجاری ظاهر زیبا، اشغال فضای کمتر، صدای کم و مصرف برق پایین میباشند و همچنین قابلیت تجهیز به کویل آب گرم و هیتر برقی را برای فصول سرد سال را داراست .
مدلهای صنعتی نیز با توجه به ارتفاع و عرض درب و همین طور نوع کاربرد آن شامل مدلهای مختلف با فشار باد و حجم هوای متناسب طراحی، تولید و عرضه میگردد .
تولید پرده هوا,نصب پرده هوا,نصب پرده هوای تجاری و اداری.پرده هوای تجاری با گارانتی مناسب و خدمات بعد از فروش  و خرید مستقیم از کارخانه

ایرجت  اولین تولید کننده پرده هوا در ایران
با کیفیت ترین نوع پرده هوا  تهیه شده  با  آخرین دستگاههای تمام اتوماتیک و صنعتی روز دنیا  را در اختیار مشتریان محترم قرار میدهد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر