۱۳۹۴ بهمن ۲۷, سه‌شنبه

ترجمه همزمان

یکی از مشکلات بسیار رایج در سمینارها و کنفرانسهای علمی برگزار شده در کشورمان، عدم ترجمه همزمان شفاف و سلیس و در عین حال تخصصی از زبان انگلیسی به فارسی و بالعکس در حین سخنرانی محققین می باشد. لذا دپارتمان ترجمه موسسه شریف یار با توجه به اهمیت ترجمه همزمان در کنفرانسها و سمینارهای علمی و لزوم بکارگیری اصطلاحات و واژگان معادل صحیح و تخصصی از سوی گروه مترجمین در این کنفرانسها، با مشارکت متخصصین دپارتمان مقالات این موسسه کارگروهی را جهت ترجمه تخصصی همزمان در کنفرانسها و سمینارهای علمی راه اندازی نموده اند تا بدینوسیله بخشی از مشکلات ناشی از کمبود مترجمین آشنا به زبان تخصصی رشته های مختلف در سمینارها و کنفرانسهای بین المللی که در کشورمان برگزار می گردد را مرتفع سازند. با توجه به اهمیت زمان در ترجمه های همزمان و شفاهی، تسلط مترجمین به رشته تخصصی و واژه های علمی به کارگرفته شده در یک کنفرانس جهت ارائه ترجمه ای سلیس و روان از اهمیت بسزایی برخوردار است. لذا برای ترجمه همزمان در هر سمینار یا کنفرانس، دپارتمان ترجمه شریف یار تنها از مترجمینی استفاده می نماید که در آن رشته تخصص و تجربه کافی داشته باشند. از دیگر سوی همکاری بیش از 2000 متخصص با دپارتمانهای مختلف این موسسه سبب گشته است تا در هر کنفرانس با توجه به موضوع آن کنفرانس کارگروه تخصصی ترجمه همزمان بتواند از حضور یک یا چند متخصص به عنوان مشاور و ناظر در کنار تیم ترجمه همزمان بهره ببرد تا بدینوسیله ترجمه هایی با کیفیت و کاملا تخصصی و عاری از هر گونه عیب و نقص ارائه گردد.
یکی دیگر از خدمات کارگروه ترجمه همزمان شریف یار، اعزام مترجم شخصی به محل برگزاری سمینارها یا کنفرانسهاست تا در صورتیکه جهت حضور در این کنفرانسها نیاز به استفاده از یک مترجم همزمان دارید شما را در درک بهتر مباحث مطرح شده در آن کنفرانس یاری رساند.

سایر خدمات ترجمه همزمان

علاوه بر خدمات ذکر شده با توجه به اهمیت ترجمه همزمان در کسب و کار، موسسه شریف یار با در اختیار داشتن طیف گسترده ای از متخصصین توانمند، سرویس ترجمه همزمان را جهت یاری رساندن به تمامی سازمانها و ارگانهایی که به مترجمینی مسلط و رازدار نیاز دارند راه اندازی نموده است. گروه مترجمین دپارتمان ترجمه با تسلط بر قوانین تجارت بین المللی و اینکوترمز خرید و فروش خدمات گسترده ای را جهت انجام امور بازرگانی، قراردادهای اخذ نمایندگی، ثبت سفارش، جلسه های تجاری، پذیرایی، خوش آمد گویی، تلفن، کنفرانس ویدئویی و دیگر خدمات تخصصی به علاقه مندان ارائه می نمایند.
لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با نحوه عملکرد و هزینه مرتبط با خدمات ترجمه همزمان با دپارتمان ترجمه موسسه تماس حاص فرمایید021-66572810 (10خط)
                                                                                                               

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر